a rose is still a rose


Underbar schlagerkväll även om jag som vanligt inte kunde låta bli att göra bort mig, och då menar jag inte att jag stod och vrålade med i CARA CARA MIA när vi spelade schlagerspel. Underbart att bara få vrålskratta med sandra, prata allvar med åsa, klappa på lillsara, sjunga med lovajs, äckla sig med filip och vråla FETMA med cam. Idag är iaf jobb och kör och jag vet inte vad. Vi håller alternativen öppna mest och försöker vara ödmjuka inför framtiden.

Det är mest som om alla skyltar och personer man frågar säger samma sak men jag går runt i en ring istället för att ta ett steg åt något håll. Alla tecknen skriker förändra dig nu som timbaktu sjunger.


(Något efter detta skrevs för ett tag sen)
...babygirl, your still a flower


factnotfiction - the name is so nice, you got to say it twice

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0