I't not real until you feel the pain, and nothing ever hurt like you

Minst sagt en bra dag igår. Även om den slutade med en borttappad kaka, ihopkrupen under ett skrivbord med james morrison i öronen (when you lower me down, so deep I can't get out) så vet jag att det är en fin sak. Fint att få sova, fint att få vakna, fint att ligga på soffan och ha ett ansikte vilandes mot axeln. Tandläkarbesöket gick bra, jag luktade inte bakis, men såg galen ut, och det blev nog inte bättre av att mor och dotter promenerade svärandes och skrattandes ner för utlandagatan.

Jag har tappat allt vad poesi heter men det känns fint med mail, blickar, läppar, sms som viskar att någon är tillbaka. Mischchchcsss-mashchshch av braighet:

---ang. sex
"Va allvarligt?"
"Jag tycker det var ganska tydligt"
---ang. whereabouts
"jag var på fest igår"
"Så du vaknade på hisingen?"
"va?, hur vet du?"
"Det är där man hittar dig dagen efter hör jag"
---ang. livsinställing
"jag orkar inte"
---ang. smycken
"det står ju saker, typ 'hope', 'happy' och sånt jävla skräp"
"på den här står det suicidal"
"vaaaa, allvarligt?"
"nej vad fan tror du"
----ang. uppskattning
Världen blir mer levande när du är i närheten, på något sätt.

Nu blir det mighty boosh innan jag ska dansa och våffla med hannah the love.

factnotficiton - but I want you, I want you, I want you so much more than I should

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0