the last train

En helt fantastisk eftermiddag som kantades av underbaraste Åsa, världens mäktigaste kaka och hannah the love. Jag älskar att dansa vindhäxors cptransdans som bara får en att slapptna av i hela kroppen och röra sig på sätt man inte trodde gick. Jag ska rulla magen lite ikväll innan jag somnar så att jag får kläm på den där jävla liggande kamelen.

Det blev en jävligt allvarlig övningskörning men nu känns luften rensad och jag får vara "ifred" igen. Det blir en hel del tankar om stämning. Och det har blivit bättre, det har det verkligen. Det känns och märks och jag är tacksam för det, även om det känns som om det är en sådan liten sak att ingen annan kan se det. Jag är småförvirrad av allting som tycks snurra runt runt runt men trivs rätt bra med det och imorgon består bara av människor som gör mig glad. Mihi. Nu ska jag duscha och sedan lägga fram kläder tills imon. Mysipysimys. Imorgon blir det morgontv med lillebror. Vi ska se på massor av bra mb och mysa med müsli och fil.

factnotfiction - you can't play on broken strings (and I love you a little less, than before)

Kommentarer
Postat av: felis

jag läste just roberts mail igen för att bli på lite bra humör och insåg att han skrev Du och Jag hela tiden.



alltså. mwahahaaaaahahahaaaaaa. ingenting på hela året kommer att toppa det där. seriöst. känns inte allt tjafs nästan värt det bara för att ha fått det?

2009-03-25 @ 19:55:27
URL: http://metromani.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0