like lemondrops

fanfanfan

natten är jävligt lång
jag försöker fokusera på ett vietnam med israel kamakawiwo'ole och en hjärteget

menfandå förbjudna tankar smyger sig in och jag hatar hur det uppfyller hela mig tills jag inte kan andas
det gör ont att göra rätt sa en utter till en räv
(I've got a cold in my feet, my feet are cold, jag gjorde rätt, my feet, ångrar inget, a cold, cold, rätt, in my feet)
och det är klart att jag aldrig ens skulle antyda något som ens kan misstas för det
men fan vad det svider ochfanfanfanförmörkret som bara tycks väga flera ton och pressa ner mig mot kudden
(hade du tyckt om att se mig sån här? jag kan inte bestämma mig för vilket jag tror, troligen)
skärmen på datorn ger en ruta av svagt ljus
(det är fortfarande tyst, inte ens mina fingrar kan ta sig igenom vakumet, andetag)

men denna räven kan inte rulla ihop sig och bli så liten att hon försvinner i natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0