ONE MORE TIME

Jag och daft punk firar morgon, med dusch (praise the lord) . Jag måste skaffa en stereo i badrummet. Måste måste. Och färga håret, men det får dröja eftersom jag ju faktiskt har ett jobb också. Jag samlar nostalgistenar som pärlor i en ask och tänker på hur vi färgade håret tillsammans med vårt kobajs. Det finns så mycket fint i mitt liv som jag aldrig funderar över. NU är en typiskt bra tid att fokusera.

Förövrigt provade jag den gröna sidenklänningen. Omfg. Jag är ju snygg på riktigt. Ikväll blir det fan fancy jävla shitt säger jag. Men tills dess är det jag och flight of the concords.

ALLA SKA TITTA: http://youtube.com/watch?v=wN0oDnoc3-c&feature=related

factnotfiction - We're in the bathroom baby, brushing our teeth, thats's all part of it, schischischischi, that's foreplay, foreplay is very important, than you go recykeling, which is not part of the foreplay, but still very important

(nu ska jag vara patetisk och lyssna på death cab)



Kommentarer
Postat av: Soulsister

but still very important. ascichiscichi aschicischichi

2009-03-20 @ 18:21:21
Postat av: felis

ALLA SKA HA KOBAJS I HÅRET

2009-03-21 @ 18:47:11
URL: http://metromani.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0