shittfuck

Vad fan gjorde jag igår? otäcka sms och samtalslistan ser inte heller bra ut. Men skit jävla samma. Jag ska äta scones till frukost i min ensamhet och se på mtvbakistv. Herrejävlar vad fan gjorde jag igår egentligen.

igår var en jättebra dag egentligen. Goldiefika med massor av asgarv, en nypiercad utter, en saknad hjärteget, en underbar hannah, en andreas som smsade kärlek, en karaeokepub som då tyvärr flippade ut. Idag är det jag och en trasig james morrison, en fortfarande full johannes som säger att jag aldrig ska försvinna och att det är okej att ha en själ som saknar så mycket att det känns som skärmaskinen på jobbet fastnat i hjärtat istället för i tummen. Så jävla värdelöst. Jag vet inte om jag förväntas något, men alla vet att jag inte är så jävla nöjd som jag trycker på och jag saknar hans lukt och hans händer mer än jag någonsin skulle erkänna för mig själv. Jag vet att jag gjort rätt, och jag vet att när felicia säger att det största man kan göra för sig själv är det jag just gjorde, har hon rätt. Men det är så jävla orättvist, för varje steg jag tar bort från den där lägenheten rostar allting inombords ihop lite mer. Det finns inget jag inte skulle göra sjunger han, och jag känner igen mig. Nej fy fan. kryssklick på mediaplayer och frukost. Nu ser jag vart dagen tar mig.

factnotfiction - det som man inte minns har aldrig hänt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0