THATS NOT MY NAME

Idag är jag party i sinnet. även om jag bara dansar runt själv i lägenheten i mina bruna velourhotpants (ullared my love) med hosta i halsen så tänker jag känna mig nöjd. Idag stundar seriös catch upp allt vad gäller internet och jag ska anmäla mig som volontär till x antal festivaler, luncha med mamma, jobba, dra en stund till rummet. det känns som en bra dag.

Det är mycket hannah nu, mycket prat om allt och inget, men mest bekräftelse, folköl och piffigthet. Alldeles för lite felicia. Men på fredag är det LÖNEN och då blir det biljettbokning = WÖÖHH. Jag måste upp och rädda henne från hennes frukatansvärda dialekt.

Och jag ska ta tag i min själv och söka.

Lördagarna fylls allt mer av röj, och det känns som en bra sak.

factnotfiction - FILOSOFI

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0