You can't push me to far

Kikki; where I don't wanna love you säger:
jag äcklas av mig själv när jag är såhär svag

Kalla det var man vill men jag tänker inte krypa. Det skulle inte leda någonstans, och det är egentligen inte det jag vill. Det är bara svårt. Jävla in i helvetes svårt. För varenda steg som tas i rätt rikting drar bara åt taggtrådssnaran som långsamt river upp min hals. Jag tänker inte låtsas som om något annat för att fördröja komplikationer. Det är sant. Det är jävligt lång tid, och du är inte mer än summan av dina erfarenheter. Och allt detta är en för stor del av mina.

Kikki; where I don't wanna love you säger:

jag vet att det är en bra sak

Kikki; where I don't wanna love you säger:

jag vet att det är rätt

Kikki; where I don't wanna love you säger:

men varför gör det så jävla in i helvete ont?

Kikki; where I don't wanna love you säger:

det är så felkonstruerat



factnotfiction - there's a space in my heart, where I don't wanna love you

(allt bra som getts till mig ska skava upp själen tills jag betalat)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0