and I will try

en kväll med en utter som gör mig glad fasten alla på rockbaren är så jävla FULA en onsdagkväll, trots att erik gav mig en öl. Jag vet inte vart jag är påväg. En tre storlekar för kort kjol och bara en min som säger jag ORKAR INTE BRY MIG.

En massa modest mouse och en massa, coldplay jag vet väl inte varför.

Men det är okej för när jag närmar mig idunagatan så ser jag någon gå emot mig, och jag vet inte varför men det känns just som om den här personen kommer le. Jag fortsätter gå och han hoppar in i en buske och sträcker ut vänsterhandled som jag minns i gips och med en blåslaget ansikte. Jag skrattar högt över coldplay och vrålar "men HAHA DITT MONGO". Han ler och jag är så glad för att jag slipper gå ensam hem ikväll. Tack lillebror.

factnotfiction - I'll try to fix you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0