he wasn't there

en underbar helg som haft lite upp och ner. Underbara Veera, underbara svank på Veeras lantställe. Jag dör av sivlerpopplarna som bara får en att vilja skrika fylld av svensk försommar. Gud vad jag blommar ikapp med syrenerna och jag dansar hem från busshållplatsen i den svala vinden. Allt är fint.

Sedan braafs inflyttningsfest som var väldigt trevlig även om den hade drag av tragik. Sms från en svunnen tid som jag inte ens vet vad jag ska säga om. Två år säger han. Jag vill bara skrika JA TV ÅR, TVÅ JÄVLA FUCKING ÅR. Men jag sluter läpparna för som jag lärt mig, så är ord så meningslösa med honom. Men inget som inte nya bekantskaper löste, och det är alltid roligt att höra någon ha samma upplevelse som en själv. Dock slutade allting med erövring men inte före jag hunnit gömma mig i buskagen och gråta och svära. Jag förstår inte varför han tar det, men om han lyssnar så är jag villig att andas. Tack. Mysigaste morgonen med hannah the love, en jude och gentlemannen själv. Vem behöver väl mer än kaffebröd och snatch? Hur jag älskar att åka hem i en soldränkt spårvagn och bara få rabbla med henne och bara få svära skratta och skratta ännu mer. Underbara.

factnotfiction - han har inte klamydia han har ju fan hjärnröta


("jag ska inte säga att det pirrar, utan jag liksom spinner inombords")

Kommentarer
Postat av: Soulsister

hôhô jude

2009-05-26 @ 16:54:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0