I called on the phone and she touched herself

Så jävla skumt. Men otroligt roligt. Det har varit glass och massor av mat och grinighet idag. Vi jämför våra liv och kommer fram till att allt egentligen bara är upprepningar och att allt man i slutändan har är varandra och sig själv. Jag har köpt funktionslösa saker hos loppmannen och vet inte alls vad jag egentligen sysslar med. Det är tankar om kollektiv, filmdejter och hösten och framförallt sommaren som spökar. Så fort jag nästan lyckats med något fokuserar jag om. Jag vill väl egentligen bara ha något att gnälla på.

Gårkvällen var helt cp med Luleå, lite åström, lite vin och en cpobstinatfull felicia. Det är galet vad man saknar de små sakerna. En anledning till att bo österut just att slippa missa det, att få leta sig till söder mitt i sthlmsgryningen och titta ut över vattnet när man åker över broarna och känna att gryningsljuset är en vän när alla andra somnat.

Juki juki vi ska lösa allting. Jag ska prata bort allt dåligt som någonsin korsat dina tankar och vi ska ha splendid times. Sommaren kommer erbjuda så mycket. Ohlala.

factnotficiton - "det är för kallt för att gå hem"

Kommentarer
Postat av: Soulsister

på tal om cpobstinatfull så träffade jag jon igår

not once BUT TWICE

vi peppade för siesta som fnääääää

2009-05-17 @ 16:40:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0