I need you to count my toes

Nya kärleken heter Devendra Banhart och jag lurar över Åsa för att äta glass med mig eftersom jag är så dålig på att vara själv och göra ingenting. Men det är okej. Jag vill bara snacka skit, äta glass och göra inget. Det är allt jag vill. Ens.

för övrigt stör det mig hur ett enda ord kan få mig att skratta och kisa. det är inte okej.

Förövrigt är Orhan Pamuk gud. Hans ord är som honung som rinner ner för min hals. Frosttemat får mig att skaka likt en sömnig söndagsmorgon i ett suddigt minne.

"Efter ett liv där varje upplevelse av tillgivenhet präglades av skam och smärta fylldes han av en intensiv närmast instinktiv fasa vid tanken på att bli förälskad."

factnotfiction - it's just a blur, what did we do last night?

Kommentarer
Postat av: Åsa

Äta glass och snacka skit är vi grymt bra på ;) Speciellt om man blir riktigt tjock oxå som Sara D!

2009-05-04 @ 18:49:55
URL: http://sundisen.blogg.se/
Postat av: felis

jag säger ju att devendra är en sweetnose.



you can tell by my smile that i'm a child

2009-05-04 @ 18:52:22
URL: http://metromani.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0