is this the rapture?

Jag längtar sönder österut och lyssnar om möjligt ännu mer på anthony and the johnsons. Och the knife inspirerat av hannah. Det känns bra med allting. En lugn spänning inför kommande händelser, och inte en saknad med en viss längtan till att träffas som varvas med maniska glädjeutbrott över feliciaresan. wiowiowio. Var även och drack te i kollektivet idag och insåg att jag längtar galet till att flytta dit. Rummet är episkt och jag vet precis hur jag vill ha det. Allting kommer bli fantastiskt. Först jobbdagar två men de kommer gå i ett nafs. Syrenerna har börjat blomma och Linnea blundar och följer deras exempel. Min tid när nu, det har den alltid varit, mellan årstiderna, och jag dansar och sjunger ut min hyllning till det som verkligen är livet. Det här.

factnotfiction - they play the techno louder

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0