It's all understood

Ibland kommer livet bara ikapp och jag vet inte varför jag bara är så jävla trött och ledsen idag. Hannah the love och jag dansar världens vackraste dans ihop men ändå så är det inte hennes hand jag behöver hålla inatt. Ringde ett ensamsamtal och pustade ut när ingen svarade. Lyssnar sönder it's all understood med jack johnson. Juki räddar kvällen med sin lyssnande tystnad, ens inte ett andetag som kan avbryta. Och jag tillåts att bara babbla och han säger emot, håller med, men framförallt, skämtar bort och lovar med sitt skratt att jag är precis allt det där. Jag vet inte just vad det är, det finns en anledning till att han finns utskriven i lycklighögen av bilder som ska upp på kortedalaväggen, och det är att han är en uthållen hand, just kvällar som denna.


factnotfiction - and fact and fiction work as a team


"DU VI SKA FAN TÄVLA I EMOFYLLA PÅ SIESTA!"
"BRING IT ON"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0