cripple-pig

En underbar natt med hannah the love, en lyckad dansdag. Jag gråter bort sminket. Anthony and the johnsons med debutskivan. Jag älskar er. HUR KAN MAN VARA SÅ BRA?????? DET ÄR INTE MÖJLIGT. Hitler in my heart, cripple and starfish, river of sorrow.  MOA! Världens telefondejt med felicia om helgen. Bekräftelse på att jag inte är galen och att jag får vara sårad. Everthing is gonna be allright. Lugnet sprider sig som ringar på vattnet och jag tror helt enkelt att det är såhär det ska vara.

I'm very happy, so please hit me
I'm very very happy, so come on and hurt me
I'LL GROW BACK A STARFISH


Som en igel på en tå. Med distans. Att cykla på sin egen cykel. Vad vore jag utan er. Ni bär mig genom allt och även om jag vet att jag kan vara svår även för er som känner mitt innersta, så är ni allt. Allt allt allt allt och jag gråter till rapture av sorg för hur allting varit och lycka för hur allt är eftersom ni finns hos mig.

factnotfiction - "Man kan aldrig någonsin vinna något om man inte vet allt"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0