this is the hardest story

Jag vet inte om jag liksom maxar när det är sånhär. Det är nog inte alls sant. Som en utter sa "jag jobbar och sover". Jag jobbar inte ens och sover inte ens så vad händer med min tid? Jag fattar ingenting. Idioti. Skrämmande insikter om mina umgängesvanor och en inställd bio, som f.ö. ledde till att jag fick syn på favoritkunden med kvinnosällskap (hans syster såklart), övertygade mig om att det får bli till att visa att man finns på andra sätt. Nu blir det svält efter all jävla glass och celibat från msn och telefonen. Det blir en helg med hannah om ens det, troligtvis bara huvudet under kudden och ett par mörka streck under ögonen.

He was my north, my south, my east and my west
my working week and my sunday rest
my noon, my midnight, my talk, my song
I thought love would last forever. I was wrong

Stars are not wanted now; put out every one
pack up the moon and dismantle the sun
pour away the ocean and sweep up the wood
for nothing can ever come to any good


factnotfiction - wasting every day


Fan vad pepp denna bloggen blivit. Det finns solsken. Jag har ju två grymt söta potentiella ragg till siesta om inte annat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0