RADAR

Jag sitter med britney och veronica maggio och njuter av att jag har någon att gnälla på och folk som vill höra. Helgen har varit en enda berg och dalbana. Underbara hannah the love som bara är min skugga och stöttepelare i allt. Lördagen peakades tidigt både alkoholmässigt och cpfaktor. Folk säger det självklara till mig med jag tror inte, vill inte, lyssnar inte. Istället vaknade jag på önskevädersgatan i mina fula barbietrosor och insåg att det inte var en dröm, i raden av konstigheter som pågår i huvudet under nätterna. Det blev pannkaksfrukost och skrämmande mysig förmiddag. Jag tittar bort. Flyr till jobbet och njuter av tempot i en konsumbutik en söndagseftermiddag, att ha ett hem att komma hem till, som snart ska bytas ut till något ännu mer skrämmande, mitt kortedala som jag saknar lika mycket som jag skakar av bara tanken.

Jag kände pulsen rusa idag. Jag vet inte om det var bra. Det kändes mer, inte fel inte rätt, bara kändes. Var det inte det vi kallade lycka? Jag skakar huvudet, skrubbar bort all hud som någonsin rördes av fingrar läppar och gömmar mig under täcket.

Veckan lovar bara bra saker, middag, filmkvällar hos kusin, uterfika, tanz, och mer mer mer.

aaaaa heyeyey,

jag blev ett måndagsbarn, hela livet blev en helg
nu är det måndag snart, men jag lever för ikväll
sena nätter, tomma glas, femhundra
skjuter upp problemet för idag, för stunden
men jag tror att alla snart har fått nog av mig

vad har du gjort av dig för dig med dig själv?
situationen är så sjuk, vad har du gjort för det är alltid helg
och helgen måste ta slut

jag längtar alltid härifrån men aldrig hem
skulle borde tar det sen
det finns dagar som idag, då jag vaknar som ett vrak

vad har gjort av dig för dig med dig själv?
helgen måste ta slut


(((www.youtube.com/watch?v=E7QyOtSMmQ)))

factnotfiction - IM CHECKING YOU SO HOT SO HOT YOU'RE ON MY RADAR


"Det där känns bra"
"det här"
"mmm"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0