HERE'S MY KEY

Alltså. Jag blir så jävla sur. Anita VISDOMENS KÄLLA, har talat om för mig. För vart fan var du när jag låg och lipade i sängen från himmelen i solängen. Vart fan var alla röster i alkoholdimman våren? INTE DÄR. Jag blir så jävla arg. Vissa saker säger man alltid och det är så typiskt av mig att bara lyssna. Jag tänker inte, inte inte inte alls tycka att det är okej.

(det finns ljus, det finns kramar och anime, det finns korsord, det finns dålig eurotechno)


För vad i helvete. VAD I HELVETE. Det finns saker man inte säger, bara inte SÄGER: och spec inte till någon som du säger att jag är.

På så många sätt blev allting precis som jag sa och jag tänker fan inte be om ursäkt för det.

Nu ska jag bli ren och sätta mig och snusa hur jävla fel det än må se ut. För ilska är i alla fall konstruktivt när man har någon som kan lyssna på en och primalskrika ikapp.

factnotfiction - you killed the beauty of today


ÅT HELVETE, HELVETE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0