Back in the days

Jag peppar med snook. Helvete jag ser fan värre ut än vad jag känner mig, grimarserar åt spegeln och jag drar rosa över läpparna, förvandlar för lite sömn, för söndergråtna ögon till en klar blick och ett tilltalande leende. Det är konstigt att man bryr sig, men idag är bättre än igår och om det är en exponentiell kurva är jag snart tillbaka någonstan där jag hade velat vara. Ingen mer håkan, ingen mer billie the vision, ingen mer blick över gitarrsträngarna där jag sitter på golvet med kameran. Låt ske din vilja.

Mina händer är fulla med glassplitter och jag har fått löften om att få hålla fram händerna först. Hela mig så blir jag hel, rena mig så blir jag ren. Vattenrinner över ansiktet och ner i munnen. Men nu jävlar har jag ett seminarium och jag har läst att känslor egentligen bara är ett vapen om man utnyttjar dem rätt


factnotfiction - Jag är skittight nu men ni har inte hört det första, på den tiden då jag kunde mörda för mina turtlesgubbar, BACK IN THE DAYS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0