Beating of your heart baby

Jag har lite svininfluensa men det har väl fan ingen dött av så det är jobb det är dans det är skola det är plugg och uppstyrning av livet. Men som Karin sa igår när vi drack folköl vid köksbordet och var nöjda över hur jävla roliga vi är, "finanser måste skötas sju på morgonen". Eller "Jag är en kvinna, jag BEHÖVER bli påsatt". Det är klart att alla ju inte kan vara perfekta utom frej, och karin då, eftersom hon ingår i frejs perfekta liv. Och jag är ju egentligen också perfekt eftersom jag indirekt, genom karin, ingår i frejs perfekta liv.

Seriösa samtal. Och en insikt om ett hjära som slår lite hårdare än vad man egentligen trodde, hade räknat med och visste om man faktiskt ville. Jag vet väl inte, för jag tror numera på att ta det lugnt så jag chillar i min nybäddade säng. Så länge allting är relationsanarkistiskt odefinierat och man kan prata med varandra öppnar jag mina ögon vida och lyssnar.

factnotfiction - "sagge i håret, det är liksom....mmh"

Kommentarer
Postat av: karin

devalagött!!!

2009-09-15 @ 14:44:14
URL: http://blog.lilyofthevalley.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0