I thought I had a pebble in my sock

Your perfect scandinavian feet

Radioskugga.


Det är så skönt att få prata. Oftast mynnar allting i ett enda andetag men på något sätt betyder det mer att få skratta just nu. Vi pratar om nyanser och han förstår liksom inte hur all makt ligger i just ett ord. Jag fick ett sms om hur en röst kan betyda mer än luft. Jag kör låten på repeat och saknar. Det har handlat mycket om förvirring och att göra någon stolt de senaste dagarna och det tycks vara återkommande teman, även om de inte täcker alla fronter. Vi pratar om hur vissa människor liksom inte kan få försvinna, och jag biter mig i läppen, skickar inte ett panikslaget sms, samma som jag alltid skriver och raderar om och om igen.

You made it there fighting


Jag minns hur jag sitter i en säng på söder och en röst berättar för mig att det finns ett par ord som är skrivna, sjungna och inspelade, som handlar om just mig, trots att ingen vet om det. Det finns så många ord som är hennes men jag viskar dem aldrig. Ingen romantisering i det, bara ett konstaterande. Nu blir det tentaskriv

factnotfiction - yours is the funeral I'd fly to from anywhere


p.s. Juki är kung i mitt sandslott. Praise you

Kommentarer
Postat av: Juki

and it shall be called UTOPIA for I have surpassed all mankind, i'am what people of old would call a GOD!!!! insert metal gitarr

2009-09-25 @ 18:55:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0