That is why I'm here with you tonight

Jag vet inte. Det är en enda förvirring och jag sätter mig på suss säng och förklarar att det inte finns någon problematik, alls, för första gången, någonsin? Vad är det som finns egentligen? En lugn känsla som mer liknar ett leende än något annat. Jag säger att det är mycket som är bra nu. Matlust, telefoner, fnissande. Möblering och Jägermeistertavlor. Ett jävla bryt.

Kikki; a man from Argentina säger:

men när du poängterade den förstod jag
Kikki; a man from Argentina säger:

jävlar
Anton säger:

andas du?
Kikki; a man from Argentina säger:

knappt
Kikki; a man from Argentina säger:

det här är ju traumatiserande
Anton säger:
inte min mening

Karin skapar konst, och gnyr efter pyssel som ett rådjur. Jag staplar äpplemosburkar, har cykelhjälm och sitter uppe på msn senare än jag borde. Men det finns som sagt saker som är så mycket intressantare än böcker. T.ex. spik.

factnotfiction - I need to OD on DH with you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0