You

Jag lyssnar på head automatica. Twisted feet var jättemegaasroligt och jag ska bli en riktig jävla banditqueen. Jag älskar justin, och just den låten är ju den jag vill röra mig till. Men ja. Ni vet alla att allting är en dimma. Ett ord sammanfattar allt och jag liksom står i vattenbrynet och är en halv centimeter från att doppa tårna.

Jag har iaf lyckats tilltala en trevlig person i min klass, haft ett lyckat seminarie, nästan lära mig wavea.

Förstås verkligen allting? Går signaler fram? Jag märker en viss osäkerhet. Jag tänker på flera sätt om tillfällen som kommer och går. En gång viskade jag mellan hårt sammanbitna käkar och tårfyllda mungipor att man får fanimig bara en chans med mig. Jag vet inte längre vad som är sant.

factnotfiction - I don't know what to do with you, cause you don't know what you do to me

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0