du gör min dag

Så nu sitter man här igen. Som alltid i den mest ospännande miljö och med inte särskilt spännande musik. Men det är någonting med henne som alltid gör mig så glad. Hur sur och stressad och skogstokig jag än känner mig så kan jag inte annat än asgarva så fort jag pratar med dig. Jag vet inte ens vad du gör som gör att allting alltid blir så roligt att jag får ont i magen. Som en liten kärleksförklaring.

Jag önskar som så många gånger förr att jag var bättre på att vara tyst.
Men du förstår. Kaffeont i magen, tanter, tentor, stress. Som alltid.

factnotfiction - du spela snäll men jag såg att du var gangztah

Kommentarer
Postat av: soulsister

<3

2010-12-08 @ 15:28:25
URL: http://elisehelga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0