I wish I could move like michael jackson

Inga klappar på kinden, vända kappan mot vinden, som Daniel adams ray sjunger. Att springa och tömma koppen var 45e minut, och däremellan försöka fokusera hjärnan som är dränerad på blod och fylld med baciller känns osm att cykla i den fetaste motvinden. Men lite leila K och mitchell brothers sätter lite tunga beats på det hela och jag glömmer nästan bort att jag inte tränat min stela kropp på en vecka och att jag inte bytt kläder och verkligen inte duschat på tre dagar. Eftersom min plan är att aldrig gå hem är min tid så mycket längre än alla andras, de som sveper sitt kaffe och vispar i sig maten.

I natt ska jag inte spela Wii tills klockan är 6 timmars sömn om du har tur. Men på fredag, eller kanske den 21. Då. Mmmmmm, då då dådådådådåådådådådådådådå. Ska jag ha disco. Och vara full. Och spela tv-spel. och träna. och leva. och inte dricka kaffe.

Lista över saker jag ska göra när jag blir rik:

x köpa brämhultsjuice
x inte tjuvåka på bussen
x smsa folk som inte har comviq

factnotfiction - standing there I could swear I was Michael Jackson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0