Magic

Jag känner mig lurad. Sårad. Kränkt. Hela dagen igår lyssnade jag på peppig och bra musik. Jag trodde jag var bra och smart och awesome men just nu insåg jag att jag suger. Jag sitter och stirrar apatiskt på min text och vill bara skrika så att alla i hela skolcafeterian vänder sig om och undrar vad som är mitt problem. Hur är det meningen att jag ska kunna genomföra allt det här på två dagar när jag inte ens kan formulera en mening utan att dribbla bort mig själv? jag dricker mitt vidriga fucking äckelkaffe och läser "så här borde du skriva"-uppsatser och blir förbannad. Jag kan inte tåla att inte vara bäst och jävligt perfekt. Minsta antydan till att jag inte är det krossar min självbild och jag hamnar i djup identitetskris. Men ja. Med detta sagt ska jag gå igenom hela uppsatsen och formulera om den så att jag kan hitta tillbaka till mig själv.

factnotfiction - Every time I touch that track it turns into gold

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0