supermassive black hole

Jag sitter i skolan och känner mig porrigt het i mitt halvflottiga hår, träningsömmande kropp och muse i hörlurarna. Det är alltid lättare att koncentrera sig när man har någon mitt emot sig som koncentrerar sig. Men när den personen slutar koncentrera sig går det snabbt utför, och när personen går, är det slut.

Jag går som magnus sa från tiominuters hysteriska stressanfall till produktivitet till apatiskt stirrande och så börjar man om igen. Det är svårt att formulera saker man faktiskt bryr sig om. Jag pular på uppsatsen, skriver teman, ser allting gå ihop men kan inte beskriva storheten av det i ord. Allting är svårare när man bryr sig.

Jag längtar västerut och vill mest sitta och sunka med hannah och karin i raggsockar och se på dålig film. Men ingenting blir bättre av den fruktansvärt undermåliga verklighetsflykt en tio minuter lång facebooksession utgör och det är bara att stirra i kalendern och börja om cykeln. Julen och allt annat mysigt får komma sen.

factnotfiction - they will stop degrading us and they will not control us

Kommentarer
Postat av: lilykarin

men i jul, då jävlar ska vi titta på dålig film!

2010-12-01 @ 17:36:29
URL: http://blog.lilyofthevalley.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0