Asswipe

Jag vet allt

Jag lyssnar på musik från en svunnen tid och skriver inte tenta ännu. Men som jag förklarade idag på bussen så är det typiskt saltinskt med mig på vissa sätt. Det finns listor som man inte får läsa, det finns ord man inte vågar andas och en stockholmsnatt bort säger någon att det inte alls bara är att jag är trött. Oro heter det kanske och jag skämtar bort med använda trosor med flytningskakor i och kåta styvpappor. Jag skrattar, förklarar för nya dansflickor att det som är skönast med uppsala är att man kan gå vilse i världens minsta stad och varje gata jag svänger in på är ny för mig. Och jag har all tid till det. För jag hatar att göra saker. Jag hatar att ta itu med, uträtta, sturkturera och adminstrera.

Troligtvis blir det ändå en helg i Göteborg relativt snart. För att pierca något, träffa någon som saknar mig, ifall de ens har hunnit börja med detta efter så pass kort tid.

Men först är det väl dags att bemöta. För att skapa tid för fancy fancy middag på lördag och en fika som benar ut, lite skratt och någon som skrattar med sned snusläpp precis som saker och ting brukade vara.

Styra upp. bläääääääääääääääääääääähhhhhhhh.

factnotfiction - jag antar det finns någon du skulle ringa om jag inte fanns

Kommentarer
Postat av: lilykarin

VI SAKNAR DIG DU MÅSTE KOMMA HIT

2010-02-11 @ 22:29:45
URL: http://blog.lilyofthevalley.se/
Postat av: Linnea

Jag hade ju tänkt bo i no disco det enda som känns rätt i vardagsrumssängen ju

2010-02-12 @ 00:45:52
Postat av: lilykarin

ja tack!!!

2010-02-13 @ 13:57:22
URL: http://blog.lilyofthevalley.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0