So steady as she goes

Jag försöker skriva tenta och inte lyssna på trött och arg musik. Tänker på allt en hjärteget sa om det där man tänker om sig själv i en telefonlur i ett kallt sthlm. En jävligt lång natt. Hela golvet är fyllt av snorigt toapapper och överläppen med snus. Jag ringer och väcker Tobias i panik som seden lyder men tar mig samman och läser hatmead istället. Jag tar en retreat senare, inte tillräckligt ung och knoppig för att lägga mitt lugn i en person längre.

Ella skryter om att hon ska gå på kalas naken. Jag blir avundsjuk och saknar en tid utan regler för hur man gör och inte gör. Juki lugnar mig. Alltid är en sån lång tid som jag inte vet om jag tror på längre.

factnotfiction - You'll always feel as though you tripped and fell

Kommentarer
Postat av: soulsister

hallå ens, jag vill komma till uppsala och leka med dig snart. jag ska på turné på onsdag, men efter? saknar att bara vara du och jag. jag lyssnar på kultiration och minns förr. det var fulfint <3

2010-02-14 @ 13:42:40
URL: http://elisehelga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0