I'm a slaaaaaaaaaave for you

Helst plötsligt på något sätt är jag påväg ut ur min livslycka no disco till okänt uppsala. Jag blir glad av att hanne ska ta mitt rum för jag vet att alla kommer bli nöjda och glada och ha roligt. Jag blir glad av att Karin säger att hon vill ha mig tillbaka, och menar det. Jag blir glad av att suss bara ler sådär som hon gör, vilket betyder samma sak.

Massor av plugg. Plugg plugg plugg och plugg.

Det ringer från Livgardets Försvarsmusikscentrum i Stockholm från någon som har sin första lediga timme och pratar om vita runkövningsbås.

You know how people
have these little habits
That get you down.
Like... Bernie.
Bernie he liked to chew gum.
No, not chew. POP!
So, I came home this one day
And I am really irritated,
and looking for a little bit of sympathy
and there'e Bernie layin'
on the couch, drinkin' a beer
and chewin'. No, not chewin'...
... Poppin'. So, I said to him,
I said, "You pop that gum one more time..."
and he did.
So I took the shotgun off the wall
and I fired two warning shots...
...into his head


Jag lyssnar på cell block tango, ringer hannah och skryter om att spela I'm a slave for you för den som går och köper frukost. Skriver tusen ord och några till. Imorgon blir det lite halvflytt men först ska jag plugga och spela betapet hela natten.

factnotfiction - I DIDN'T DO IT, BUT IF I DID IT, HOW COULD YOU TELL ME THAT I WAS WRONG

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0