You'll be right

Lyssnar på take that och känner opeppen. Jag är lite glad. En hand på duschgolvet är så fint. Att få vattna och monga sig trots att man sitter och lipar över att världen är så stor. När blir man själv stor? Jag tittar klart på hela march of the penguins för att jag på något sätt tror att det blir magi som gör en glad. Kanske hjälper mat. Hannah på väg och det pirrar i hjärtat över världens bästaste som spårvagnar hit mitt i iskylan som fan.

"Min pappa brukade spela det här för mig när jag var liten"
"det här?"
"ja, jag vet det är lite pinsamt"

Jag är så hemskt trött. Utan förklaringar lägger jag mig bara ner. Jag ska bara koka lite pasta att skeda först.

factnotfiction - Whatever I did, I didn't mean it

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0