Dancing on my own

(något senare)
Jag lyssnar på robyn och känner hur elektronika får hjärtat att slå. Imorgon blir det frukost med kär vän. Dagens hat riktar sig mot sega busschaufförer men jag lyssnar på låtar om hur sjukt jävla snygg/cool/smart/bäst jag är. Det är skönt att få göra skillnad. Jag mailar gamla kontakter på facebook. Det är så coolt att se hur folk ändras över tid. Det är skönt att känna att ens röst gör skillnad. Skönt att komma in i att jobba så pass mycket att man inte bryr sig om att man inte orkar bry sig om den totala avsaknade på liv. Sova till mysfilm.

factnotfiction - my chick do things I can't put in words, my chick do stuff that you chick wish she could

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0