Harder

Hordag. Jag blir trött på min egen enfaldighet och mitt övermod. Vendettor som jag vinner endast genom att stänga av mina motståndare och gå där i från med utmattade steg som lika gärna skulle kunna vara snubblanden. Jag vet att jag kan göra vad som helst med rätt låt till, ändå behöver jag tusen ord på en nerkladdad skärm som understryker. Av dina pärlplattor ska jag bygga en kalaschnikov och skjuta sönder ditt åttabitars tv-spel.

Denna gången ska jag lyckas
Jag ska försöka hårt som fan
denna gången ska bli annorlunda

Midnattssamtalet avklarat och jag somnar mot en ny jävla skitdag.

factnotfiction - så jag kallar mig för fin för denna värld

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0