Ignition remix

And all the faults you've left behind

Hemskt trött sådär som man bara blir att att jobba obekväma tider. Det är inte som om jag behöver ha någon form av liv just nu. Jag slänger mina tonår i en välgörenhetscontainer om mornarna och svettas på fabriken om kvällarna. En dag för sig själv räcker för att inse och bli arg. Men jag är hemma nu och 26 dagar till. Det känns som en slags regression två år tillbaka att sova i himlasängen.

Jag säger att det räcker med en månad. Det hade varit skönt att bara ha en picknick i hum c, dricka singha och lyssna på snook. Det är för lätt att vänja sig vid att inte vara skyldig någon något. Man undrar om det handlar om att kunna definiera sitt eget liv eller om det handlar om att växa upp. För en minut sen var du min sjunger han och jag saknar en röst vid ett piano hundra år bort.

So come out of your cave walking on your hands
And see the world hanging upside down
You can understand dependence
When you know the maker's hand

So make your siren's call
And sing all you want


factnotfiction - I'll know my name as it's called again

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0