The hints and the little symbols of your devotion

Allting är en enda hög sång idag. Jag går runt bland maskinerna och skriksjunger. För fikor, regnigt göteborgsväder, äggsockar och vulgära mms. Jag får dåligt samvete för att jag inte jobbar mer men inser att jag ju verkligen inte vill. Sätter på Antony och saknar min egen Anthony i Uppsala. Minns gamla tider då han inte fick sova i sängen och ler. Så länge sen. Jag är så fin.

"Hej jag har tänkt på vad du sa
och kommit fram till att att det
gör mig ganska ledsen och att
du behöver en kompis. Hoppas
att allting löser sig"


sömnsömsnömssnömsnsmömsömn

factnotfiction - that a voice be true, from this broken hill, I will sing to you



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0