You make me work

Underbara helgen i göteborg. Inga syrener som slagit ut i grannens buskar men bara att få vara i Discot, världens vackraste kollektiv. Att dricka vin med Sandra och bara få berätta allt det där man tänker utan förbehåll. Att äta riktigt kebabsås, se på film med Ivar, spela TP med mor och brodrar. Singing in the rain och promenader på gator jag på något sätt lyckats missa att dansa ner för. Försonas med staden och allt den är, ger mig och allt den ska bli.

Och armen svänger dram vid en liten trumvirvel och höften går ner med en släppt bassträng. Det finns inget bättre än att gå hem ensam i sommarnatten och jag hoppar runt och exploderar. Min tid är nu och alltid. Snart ses vi igen.

Factnotfiction - Would you?

Kommentarer
Postat av: soulsister

kebabsås <3

2010-05-18 @ 23:10:10
URL: http://elisehelga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0