JKIBMM

Spellistan går från bristert drygfittig sneblick till sprittande pop. Jag vet inte riktigt hur jag ska må idag. Jag producerar hur som helst inte. Det känns jobbigt. Jag är trött, sur och vill helst låta dagen drunkna i ett glas vin. Jag säger som, alltid, dags att ta tag i dagen. Dags är för övrigt världshistoriens sämsta ord. Jag också. Och det pinsamma verkar vara att de är de vanligaste förekommande i mitt vokabulär.

Byter låt och börjar om. Inte **** för någonting. Bara så som det ser ut som just nu.

Det finns ingen vilja idag.

tack
jag har ingen aning ens om varför jag ska veta det
men jag vet, jo tack jag vet


factnotfiction - Ville inte borde inte skulle inte

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0