Rewind

Nej ibland står man inte riktigt ut ens med sig själv.

Jag är så trött på mina egna trötta ögon och mina trött ord och ibland skäms jag över att överhuvudtaget trycka på knappen som sprider dem. Men jag vet bättre än att gå tillbaka och försöka sudda ut.

Det finns så många toner som hade kunnat få mig att känna mig bättre. Men det fungerar inte just nu. Det fungerar faktiskt inte alls så just nu. Idag är en sådan där dag då man är andfådd av allt som jagar en i ryggen som slutat springa för så länge sen att man inte ens ser några konturer. Det finns bara en oroskänsla kvar som är lika lätt att blinka bort som en tatuering på insidan av ögonlocken. Nu ska jag se på en film och glömma allt det där jag aldrig tänkte och aldrig sa.

Factnotfiction - jag tog en kula för dig, och fick en smula tillbaks, för dig ska jag, göra det tusen gånger om

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0