För dig ska jag

Woah. Det spelar ingen roll hur många gånger jag packar en väska. Jag fattar aldrig var jag ska ha med mig. Suck. Jag tänder en rökelse och slår mig ner på min säng. Varför stressa bara för att man egentligen har sjukt mycket att göra. Jag låtsas som att det regnar och tar bussen trots att det är fint cykelväder.

Det är kallt så att det biter i kinderna. Jag promenerar från skolan och sparkar höstlöv med nyheter i lurarna. Jag dricker mitt kaffe på mitt café, men sällskap förstör på något sätt stämningen. Jag vill ha något som är mitt.

Alla dagar är så mycket längre än man faktiskt tror. Idag också. Och framförallt helgen. Jag har saknat er så mycket. 


factnotfiction - blott en blek lanterna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0