Jag har gjort det här så länge

Idag ser jag ut som något hämtat ut en tv-serie. Sådär balanserad. Jag förstår inte riktigt hur det blev så. Jag sitter och lyssnar på svensk hiphoppop om destruktiv kärlek och pratar med anton om ensamhet. Jag känner mig lite förfrämligad mig själv. Jag kom hit för att testa inte något nytt, utan mig själv på ett annat sätt.

Ändå gick jag tillbaka, och jag måste va galen
Som nyss blivit bedragen, och som tänkte på lagen

Jag har så lätt för att jämföra med dåliga tider, men samtidigt finns det egentligen inga bra och dåliga, bara tider, vill jag inbilla mig. Men hur man kan inte säga att det inte är bra nu när varje kväll har en fantastisk rutin? och när hjärtat känns så lätt.

För jag tänkte på jaget, och jag såg alla tecken
Men jag ville va bättre, men då blev allting sämre
Jag vägrar att inse, du sviker mig alltid
Jag gräver min grav för dig, jag är en soldat för dig


Idag blir en sådan dag då jag inte riktigt orkar bry mig. Jag vill fotografera och teckna. Jag har inget behov av att känna efter och hitta stress och oro. Jag vill mest vara.

factnotfiction - ta mitt skimmer, för jag brinner

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0