Virr

Jag skriver av mig för sällan. Det blir att man går runt med oro som man inte visste att man hade. Den här staden fungerar mycket bättre att ventilera i på hösten för då kan man gå hur långt som helst i skogen så länge man är påväg någonstans.

Imorse somnade jag om på det där sättet som jag gör när jag inte har något att gå upp till, även om jag faktiskt hade det. Jag vaknade av en katt som välte omkull i en sked och började gnida sig mot min sömniga haka. Så borde man alltid vakna.

Jag tänker man att jag ska åka härifrån, och komma hem. Men det fördömda universitetet. Jag är för förälskad i min utbildning för att se vad som skulle vara bäst. Det blir som om göteborg är ett föremål för längtan och saknad som jag inte vet om jag vågar ta mig an. Verkligheten kanske förstör alltihop?

Fördömda samtal, fördömda människor.

Jag tycker tydligen en massa saker som jag inte ens vet om, känner dem också. Bra underligt. Bra bevis på att det får vara slut på torka och tystnad.

Jag ska cykla till skolan idag. Sen ska jag dansa och sen ska jag hämta tobias, gå till systemet och köpa en flaska sprit. Sen ska jag sätta mig i vardagsrummet med helena och kolla på rederiet och virka vantar.

factnotfiction - som alltid

Kommentarer
Postat av: Juki

Jag är glad att du skriver. Jag har saknat dina ord vännen.

2010-10-16 @ 03:22:21
URL: http://boulange.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0