Out of my pie

"Why i did this was not at first apparent even to my own perception. But while my eyes remained thus shut, I ran over in mind my reasons for so shutting them."

Jag somnar in alldeles för sent i en dimma av porträtt, dalar och erkännanden. Om du somnar i en historia som varken är dröm eller verklighet är det svårt att avgöra vart man själv befinner sig när man vaknar. Så när jag vrider mig och öppnar ett öga har jag först svårt att förstå vad jag gör där i min säng, och varför jag inte valt att stanna i drömmen. Dags att sluta unna sig vin och böcker om kvällarna och börja göra det jag ska istället. Upp och plugga. Suck.

factnotfiction - now she sleeps with one eye open

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0