lord I really just don't care

trots att dagen idag har varit en bra dag känner jag mig inte komplett. mitt te, min rökelse och en massa små fina lampor under min utökade tavelvägg verkar inte göra grejen. jag saknar inte riktigt att ha någon brevid mig. tvärt om. det är otroligt skönt att vara ensam. det blir så dubbelt alltihop. jag vet inte varför jag säger jag vill när jag inte vill och varför jag säger jag vill inte när jag vill. det blir så lockande att bara åka bort härifrån och jag svär över juki som flyttat massor av mil iväg.

det är nostalgitrippar med muminböcker och en jävla massa rotfrukt. men idag har jag faktiskt varit utan-anledning-glad. det är en sån bra känsla. jag ska satsa på den imorgon också.

factnotfiction - and things go on no matter what i do

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0