Try

Jag är uttråkad. Trots att jag har massor som jag kan göra så gör jag ingenting. Kanske är det befogat. Det är skönt att göra ingenting.

Saker jag hatar:

x teorier som säger emot sig själva
x meningen "om du förstår detta så har du egentligen inte förstått"
x mitt stökiga kök som ger mig ätstörningar eftersom jag vägrar städa så fort jag ska laga mat

Saker jag längtar till:

x Göteborg och alla fina människor där (fast mest Hannah och Karin)
x Hälsa på Juki
x Att vara klar med uppsatsen

Saker jag har svårt för:

x att inte vara dryg
x göra saker uppenbarligen
x kids

Saker som hade gjort mitt liv bättre:

x Tid
x Ork
x Engagemang

Nu ska jag brodera och lyssna på soul tillsammans med ett glas vin. Det enda sättet att hantera en sån här kväll

factnotfiction - helloooooooooo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0