No matter what I do

Jag har druckit öl. Ska jag säga svept? det vore nog mer beskrivande. Men det är okej. Så många människor som inte svarar mig. Men de som gör det. Är guld. Min kärlek. Mitt hjärta. Jag är så arg. så bitter så ledsen så besviken så kränkt så sårad så. Så. Jag somnar ikväll. När det än är. Om det så blir imorgon. En annan dag. Min dag. Min min mig mig mig mig mig. Jag måste tänka så. Hur ska jag annars tänkta för att orka med detta. Allt handlar om mig samtidigt som det inte gör det. Allt. Inget. Jag. Jag pratar om att växa, att göra att lära. Jag kan inte så mycket. Som jag sa för länge sen, eller nyss. Jag är så dålig med tid. Mitt hjärta är så gammalt. Jag orkar inte längre. Jag vill bara att allt ska vara lugnt. Nu ska jag snacka skit med hannah i en säng som inte är min. Det känns okej. Allt är okej. Just nu ikväll just allt. Okej.

Factnotfiction - @ Hello

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0