Du är en idiot

Jag vaknar till beyonce i ungefär femhundra decibel. Oninja men vad gör man åt saken. De spelar tusen låtar på radion. Jag rynkar ansiktet och stör mig i allmänhet på tjocka människor som ska sätta sig på det enda en och en halvsitssätet på hela bussen som jag råkar sitta på idag. Men det är okej. Mer än okej. Idag börjar något nytt. Jag känner mig mer. Igår var för mycket. En soffkant och ihopkurad position med runnet smink sa mig att nog. Egentligen är det helt fånigt för det syns inte på mig. Men det kanske helt enkelt är så att de bästa och uppenbarligen värsta sakerna inte syns utan känns. I feel you baby som oscar wilde kanske hade sagt. Antagligen inte. Han hade snarare sagt. Jag finns här. Och jag är okej med det. Jag har sagt allt jag vill och jag menade allt. Resten är ditt problem.

factnotfiction - Keep my humble, I like this type

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0